poniedziałek, 5 grudnia 2011

Maseczka nawilżająca Nouri Fusion, Herbalife

Dziękuję za wszystkie porady dotyczące aparatów fotograficznych, wzięłam Wasze sugestie, słowa i doświadczenia pod uwagę, obejrzałam aparaty, które mi poleciłyście i... chyba już wybrałam, i chyba jednak będzie to lustrzanka :-) ale jeszcze parę dni się porozglądam, poszukam, a jak już mój nowy "przyjaciel" będzie ze mną w domu, to na pewno się Wam pochwalę :-)



Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję maseczki nawilżającej NouriFusion firmy Herbalife:




Opis Producenta:

Zawiera wyciąg z ziela wierzby, masło shea oraz olejek z awokado. Maseczka Nawilżająca NouriFusion® delikatnie oczyszcza, wygładza i nawilża. Może także zredukować uczucie suchej skóry, poprawiając jej fakturę i sprawiając, że stanie się delikatna i gładka.
Stosuj te luksusową maseczkę, gdy Twoja skóra jest sucha i potrzebuje dodatkowego nawilżenia.


Moim zdaniem maseczka sprawdza się bardzo dobrze. Świetnie nawilża skórę, po nałożeniu maski ukazują się nam najsuchsze miejsca na twarzy - bardzo szybko się wchłania w przesuszonych miejscach (u mnie były to głównie okolice nosa i czoła). Maseczka rzeczywiście wygładza skórę, pozostawiając ją naprawdę delikatną. Poprawia trochę jędrność, a według Producenta także koloryt - ale ja tego raczej nie zauważyłam. Maseczka zawiera witaminy A, C i E, jest do wszystkich rodzajów cery. Można ją stosować na co dzień - jako krem nawilżający (nakładając mniejszą ilość) lub minimum raz w tygodniu (optymalnie dwa) jako maseczkę, pozostawiając na twarzy większą ilość na około 20 minut.

Minusem jest cena - 125 ml kosztuje około 100 zł, na stronie internetowej Herbalife widnieje cena katalogowa 109 zł, w promocji 90 zł. Nie pamiętam dokładnie za ile ja ją kupiłam, ale kojarzy mi się kwota 120 zł (około) - u kosmetyczki. Skusiłam się na nią dlatego, że w wakacje byłam na zabiegu kosmetycznym, na który składała się m.in. ta maseczka.
Cena wysoka, ale maska jest bardzo wydajna - używam jej razem z mamą od 5 miesięcy i zużyłyśmy jak na razie pół opakowania.

Pod względem zmniejszania suchości skóry - jest rewelacyjna.


Używacie jakichś produktów firmy Herbalife?
Wg mnie są to kosmetyki dobrej jakości, ale ich ceny nie zachęcają... choć czasem warto wydać więcej na produkty do pielęgnacji. Ja jednak na razie poprzestanę na tym :-)

18 komentarzy:

  1. ja nawet nigdy nie słyszałam o tej firmie, ciekawe jak ci się będzie ta maseczka sprawować;)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej firmie i pewnie ze względu na cenę nie będe miała okazji spróbować:P pozdrawiam i również dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, sama bym sobie kupila lustrzanke ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful product!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustrzanka to dobry wybór :) a jaką wybrałaś jeśli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, looks like a great product, thank you for the information, please do visit my blog :)


    wild and fierce

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje ślicznie, szpileczki maja 13 cm, z tym że 3 cm to platforma :)

    Ps. równiez jestem za lustrzanką, w swoim posiadaniu mam nikona d80 którego śmiało moge polecić.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ proszę bardzo :) gozdziki kosztuja ok 1,30, pomarancze rowniez grosze, a zabawy z tym mega duzo i jaaaki zapach! szok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje :)! a tekst jest z piosenki Małpy - paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam, ale widzę godne polecenia, to już kolejna pozytywna recenzja na ich temat ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. fabolouse product! maybe I try!!
    I really like this post!
    Like your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch
    Passes to see me on my blog
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie gratulujemy trafnego zakupu!:-) Świetne inspiracje, szczególnie jeśli chodzi o ... butyyy:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń