czwartek, 22 grudnia 2011

Święta tuż tuż :)

Cześć Kochani! :)
Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Bo u mnie pełną parą, dziś padam już z nóg. Cały dom wysprzątany, zakupy częściowo zrobione, prezenty pokupowane! :) a na mieście co się dzieje... chyba wszyscy wylęgli na ulicę, jakiś świąteczny szał :) korki - masakra, parkować nie ma gdzie, ruch jak na Marszałkowskiej :p


A Wy macie już prezenty dla swoich bliskich? Jak nie, to to ostatnia chwila, aby pouzupełniać braki! Chociaż pamiętam, jak w tamtym roku w wigilię, godzinę przed kolacją jechałam z bratową do sklepu po jeszcze jeden prezent... :)


Nigdy jakoś nie cieszyłam się z nadchodzących świąt, wręcz ich nie lubiłam. A w tym roku jakoś tak czekam na nie... Może zmieniłam swoje nastawienie pod wpływem pewnych refleksji... sama nie wiem. W każdym razie cieszę się :)



Nie zaglądałam tu już dobrych kilka dni, a spowodowane to oczywiście brakiem czasu, dla mnie doba ma za mało godzin, nie wyrabiam się ze wszystkim! W poniedziałek miałam mieć 2 egzaminy ustne, ale że szło nam to jak krew z nosa, to wyrobiliśmy się tylko z jednym. Zeróweczka, dlatego tak wcześnie. I zaliczona, więc jedną mam już z głowy :) A wtorkowy dzień to była jedna wielka porażka. Dosłownie pech za pechem, dlatego szybko poszłam spać, żeby ten dzień się już skończył... ;)



Mam dla Was kilka obiecanych zdjęć, oczywiście z lustrzanki :)




















Przy okazji pokażę Wam jedną stylizację:






Co myślicie? Ja zauważyłam, że ten strój strasznie skraca mi nogi. Ale akurat mi to nie przeszkadza, bo mam je do szyi :P




Poniżej mój bratanek łobuz



Siostrzenica



Siostra z dzidziolem :)



I na koniec ja przy mojej tzw. czerwonej strzale hehe :P




I jak? Podobają Wam się zdjęcia? Możecie je powiększyć, klikając na nie. Może jakieś sugestie? Chętnie wezmę pod uwagę :)
Dopiero się uczę tego aparatu, ale lubię się bawić tymi wszystkimi najróżniejszymi funkcjami, ustawieniami i programem do obróbki ;)



Jeszcze tylko życzenia świąteczne i mykam do łóżeczka :)


Życzę Wam wszystkim zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, bogatego Mikołaja, mile spędzonego czasu w gronie najbliższych, a także wystrzałowego sylwestra, szampańskiej zabawy do białego rana i szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy od mijającego, obyście tryskali zdrowiem i optymizmem, i oby spełniały się Wasze marzenia!! :)


Pewnie po świętach coś tu napiszę, ale gdyby nie - to macie życzonka ode mnie na zapas ;)


Całuję! ;*

30 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Dziewczyyyno jakie ty masz noooogi :D marzenie! U mnie prezenty kupuje się tylko na Mikołaja ;) Więc ja już jestem za tym.

    Wesołych i spokojnych świąt! :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakość świetna:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia świetne, stylizacja też Ci bardzo pasuje. Mogłyby być troszke większe zdjęcia wklejane lepiej by się oglądało. Jako miłośniczka fotografii czekam na więcej-mnustwo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) śliczna jesteś. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your article posting this is really nice article and very informative blog i really like your article thanks for sharing it.....

    toronto limousine services

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! ;-) Słodkie dzieciaki! I gratuluję zaliczonej zerówki ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, ze prezenty już są :D wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołych świąt! :)

    zapraszam do siebie - oczywiście blog związany z modą :)
    http://hayamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już jeden prezent dostałam - dżem truskawkowy! a na resztę czekam wieczorem :D:*:)

    a sesyjka udana, oj udana ! :*:)
    AGACIA

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjecia, stylizacja tez fajna, pozdrawiam:);*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesolutkich, uśmiechu na twarzy i spełnienia marzeń, ciepło całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog !
    Wesołych Świąt :)
    + Obserwuję i liczę na to samo(;
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and nice blog! I like it! Merry Christmas, sweetie!

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  14. te dzidziolki sa przesłodkie, aż się mordka cieszy na sam widok ; ) gdzie tam nogi skraca ! ja mam wrażenie, że i tak są bardzo długie ! Buziaki i szczęsliwego nowego roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. love this location!It's dreaming!Thanks for the comment!I'm happy to follow you back!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz :*
    szkoda, że już po świętach

    OdpowiedzUsuń
  17. daaaajcie mi lustrzaaanke! błaaagam. :)
    świetne zdjęcia, ale cóż tu dużo chwalić, z lustrzanką to normalne. :)
    stylizacja też bardzo mi się podoba.
    a dzieciątka przesołodkie. :)

    zapraszam do siebie, w koncu coś wyskrobałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka bardzo fajna:)) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  19. rodzinka od razu szczesliwsza jak ma takie malutkie skarbeczki ; )

    OdpowiedzUsuń