niedziela, 13 listopada 2011

Początek

Znowu zaczynam moją przygodę z blogowaniem, prowadziłam różne blogi, ale na blogspocie jestem po raz pierwszy. Będzie tu po troszku o modzie, kosmetykach, fotografii - czyli o wszystkim, co mnie interesuje. Zapewne będę poruszała też i inne tematy :-) tak więc blog o wszystkim i o niczym, co ślina na język przyniesie, a raczej - co palce na klawiaturze wypiszą... :)))

Pozdrawiam wszystkie przyszłe Obserwatorki (a może również Obserwatorów), mam nadzieję, że znajdą się takie :-)

6 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz;]
    mam nadzieję, że niedługo doczekamy się czegoś więcej;]

    oczywiście obserwuję;]

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje kochanie, wewnetrzny poszedl mi spoko. mialam jeden blad, ale to z wlasnej glupoty bo zaznaczylam jedna poprawna, a byly dwie :) takze o. w piatek jade sie zapisac bo zdjecie, ktore mialam nie jest dobrze wykonane, tzn. do dowodu mi przyjeli, ale do prawka nie chcieli wiec musialam dzisiaj zrobic jeszcze jedno.

    OdpowiedzUsuń